V Villavilse sagde:
Hej! Er der nogen, der har prøvet Floore gulvvarme for lav loftshøjde i kælder på uisoleret plade?

[link]
Vi lagde det i køkkenet for 14 år siden, på eksisterende plastgulv og derefter laminatgulv ovenpå.
Har fungeret godt i alle år, ingen problemer med at lægge (y)
 
  • Synes
Villavilse
  • Laddar…
FredrikR FredrikR sagde:
Vi lagde det i køkkenet for 14 år siden, på den eksisterende plastmåtte og derefter laminatgulv ovenpå.
Har fungeret godt i alle år, ingen mærkeligheder ved at lægge (y)
Tak hvad godt!
 
  • Synes
FredrikR
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.