Mmm, jeg tror det er det jeg har set...
 
Jeg ved ikke hvilket fabrikat svigerforældrene lagde i køkkenet, men det ser meget flot ud. Jeg kan virkelig anbefale dette, muligvis var det Alloc.
 
Findes der nogle billeder af disse gulve? :o
 
www.alloc.se, har billeder. Har lagt et Alloc commercial stone i gangen, blev meget godt. Man skal lægge næsen + øjet mod gulvet for at se, at det ikke er ægte. Fugerne er nedsænkede, så de kan mærkes, når man går på det. Men det var ret tykt for at være laminat, 11 mm, så man skal eventuelt justere dørene nederst. / jojje
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.