hallø ekke
kig efter et mærke, der hedder ALLOC
de har et kanonsmart klinkerlaminat
de har lagt på overfladen i to omgange, så du kan føle
fugerne. det er limfrit men findes desværre kun i tre farver
meget god kvalitet!!
(nu er jeg jo ikke helt objektiv, arbejder som lægger for en butik
som sælger ALLOC)
ps. lysår fra ikeas 59:-gulv
mvh COCOS
kig efter et mærke, der hedder ALLOC
de har et kanonsmart klinkerlaminat
de har lagt på overfladen i to omgange, så du kan føle
fugerne. det er limfrit men findes desværre kun i tre farver
meget god kvalitet!!
(nu er jeg jo ikke helt objektiv, arbejder som lægger for en butik
som sælger ALLOC)
ps. lysår fra ikeas 59:-gulv
mvh COCOS
de fungerer ligesom andre klikgulve, men lidt bredere planker
jeg mener, at fliserne er 30x30cm, og du har 4 fliser
per bræt
du kan lægge dem lidt som du vil, f.eks. diagonalt eller
med forbandt, eller hjørne i hjørne
angående ikeas gulve, så er de ikke de mest slidstærke
direkte. har revet et eller andet ud, der har været slidt op efter
bare et par år. har selv et allocgulv i hallen, og trods
en hund der glider rundt med kløerne spredt ud
så ser det kanonfriskt ud efter 5 år
det er vel som sædvanligt, "man får hvad man betaler for" ;D
jeg mener, at fliserne er 30x30cm, og du har 4 fliser
per bræt
du kan lægge dem lidt som du vil, f.eks. diagonalt eller
med forbandt, eller hjørne i hjørne
angående ikeas gulve, så er de ikke de mest slidstærke
direkte. har revet et eller andet ud, der har været slidt op efter
bare et par år. har selv et allocgulv i hallen, og trods
en hund der glider rundt med kløerne spredt ud
så ser det kanonfriskt ud efter 5 år
det er vel som sædvanligt, "man får hvad man betaler for" ;D