Jeg kørte på rundsav og tog multiverktøj der hvor det var nødvendigt. Skulle flydespartle gulvet bagefter, så jeg tog fugemasse mellem gamle/nye krydsfiner og derefter ved revnerne.

• Synes
MVJK
  • Laddar…
Alexander Åkesson Alexander Åkesson sagde:
Jeg brugte en rundsav og tog multiværktøj, hvor det var nødvendigt derefter. Skulle flydespartle gulvet bagefter, så jeg tog fugemasse mellem gamle/nya spånplader ved sprækkerne.
Du har ikke muligvis billeder fra denne operation?

MVJK MVJK sagde:
Du har ikke tilfældigvis billeder fra denne operation?

• Træbjælker og VVS-rør under gulvkonstruktion i renoveringsprojekt. Rustik baggrund og byggeelementer synlige.
  • Renovering af trærammeværk med synlige rør i et hus under opbygning, med en hammer på gulvet i baggrunden.
  • En hvid fleksibel plastslange passerer gennem et hul i en træplade med et målebånd, der viser åbningens bredde.
  • Byggeprojekt: Afløbssystem i et træskeletgulv med isoleringsmateriale. Vandrør og redskab er synlige på byggepladsen.
  • Gulv med indlagt gulvvarme over betonplader, synlige rørledninger og vægge i gråt gipsmateriale. Klar til fliselægning eller yderligere arbejde.
  • Groft gulv med afløbsrør og vandslanger i en ufærdig badeværelsesvæg, med pletvis spartlede flader.
Skruede nye gulvbjælker også på dem gamle som du sikker ser

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.