Renoveringsnovice
· Kronoberg
· 61 indlæg
Medlem
· Blekinge
· 10 117 indlæg
I princippet skal der ikke være noget problem med at gøre som du har tænkt. Bemærk, at du har en overluftningsdon over den nærmeste åbning. Den skal du genbruge. Hvordan fungerer opvarmningen i det indglasede rum? Har du gulvvarme?
Vær forsigtig med glaspartiet, så du kan sælge det på Blocket.
Vær forsigtig med glaspartiet, så du kan sælge det på Blocket.
Renoveringsnovice
· Kronoberg
· 61 indlæg
Ja, der er gulvvarme derinde.J justusandersson sagde:
Ok, kan det være salgbart? Tak for tippet!
Klik her for at svare

