Hej,

Skal lave en indervæg, hvor der nu sidder store glaspartier.
Hvis jeg river glaspartierne ned, kan jeg så bruge det, der er tilbage, som rettesnor og sætte regler og gips på det?
Vedhæfter et billede, så I får en idé om, hvad jeg taler om :)
 
  • En stue med store glaspartier opdeler to områder. Der er en stol og et TV indenfor glasvæggen og et sofabord og stol udenfor.
Det lyder da rimeligt. Nu ser vi jo ikke mål på regelsæt etc..
 
I princippet skal der ikke være noget problem med at gøre som du har tænkt. Bemærk, at du har en overluftningsdon over den nærmeste åbning. Den skal du genbruge. Hvordan fungerer opvarmningen i det indglasede rum? Har du gulvvarme?

Vær forsigtig med glaspartiet, så du kan sælge det på Blocket.
 
J justusandersson sagde:
I princippet skulle det ikke være noget problem at gøre som du har tænkt. Bemærk, at du har en overluftningsenhed over den nærmeste åbning. Den skal du genbruge. Hvordan fungerer opvarmningen i det indglasede rum? Har du gulvvarme?

Vær forsigtig med glaspartiet, så du kan sælge det på DBA.
Ja, der er gulvvarme derinde.

Ok, kan det være salgbart? Tak for tippet!
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.