Sådan ser vores køkken ud...
Det blev en budgetrenovering, da vi flyttede ind:
Nye bordplader, nye greb på skuffer og låger, nyt køle/fryseskab og ny komfur
Så har jeg sat spotlys op over bordene, skal også fjerne lysstofrøret, men det er ikke blevet gjort endnu...

• Køkken med nye bænkskiver, beslag og spotlys over bænke. Hvid komfur, køleskab, fliser og gardiner er synlige i budgetrenoveret rum.
og en til...

• En lille pige står i et køkken med lyseblå skabe, et køleskab med bogstavmagneter og en mikroovn på bordet.
Opvaskemaskinen står vel der på den under billedet :)

jo, en bænkopvaskemaskine... = lille + at den står i vejen... Jeg ville gerne have en "rigtig".

mats_o sagde:
Opvaskemaskinen står vel der under billedet :)
Jeg kom i tanke om, at du måske mente min datter? :)

Jep ;)

det var måske lidt besværligt....
men jeg gør nok ikke noget ved det, medmindre taget begynder at svigte...
Vægten på taget er i hver fald mindre end da huset blev bygget, eftersom de tidligere ejere skiftede til pladetag i 1998.

Håber at det holder et stykke tid....

Har du lyst og mulighed for at poste tegninger (hvis du har andet end plantegninger), så man kan se om tagspærrene er ens? Det ville være sjovt at vide, om man skal bekymre sig.... :)

mr.handy sagde:
Ingen tegninger over tagspærene, men har dette fra den tekniske beskrivelsen:

"Øverste bjælkelag: Fagværkstagspær c/c 120, 2" x 3" regler mellem underrammerne."

/Mr.Handy

Kan det være så det skal være mellem ytterrammerne...

Tror i øvrigt at jeg har c/c 100, undtagen ved murstocken hvor det er længere/kortere afhængigt af om man regner med den ikke komplette tagspærger midt på eller ej...

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.