6,307 læst ·
20 svar
6k læst
20 svar
Fastgørelse af armeringsjern i hul
Lidt for sent tip nu, men har man svage reglar og tung last, så er et alternativ at lægge et lag grus på jorden, flade ud og lægge trykimprægnerede reglar på gruset.
De to plinte er en meter ned i jorden og 30 cm over jord. Kræver nok sin mand at få op derfra.
Prøveboret en plint med 12mm bor i går og kom 20 cm ned med slagboremaskine. Så gik det trægt. Tanker om Jula's borehammer fra Meec, 600 kroner dukkede op. Læste at den borer gennem beton som smør. Men hvem ved?
Prøveboret en plint med 12mm bor i går og kom 20 cm ned med slagboremaskine. Så gik det trægt. Tanker om Jula's borehammer fra Meec, 600 kroner dukkede op. Læste at den borer gennem beton som smør. Men hvem ved?
useless sagde:
H
Hallerudsbo
Værktøjsgal
· Värmland
· 3 837 indlæg
Hallerudsbo
Værktøjsgal
- Värmland
- 3,837 indlæg
får meget ny beton for 600Roger G Olsson sagde:
De två plinter er en meter ned i jorden og 30 cm over jord. Kræver nok sin mand at få op derfra.
Prøveborede en plint med 12 mm bor i går og kom 20 cm ned med slagboremaskine. Så gik det trægt. Tanker om Julas borehammer fra Meec, 600 kroner dukkede op. Læste at den borer igennem beton som smør. Men hvem ved?
Jeg ville ikke rode med at bore.
Ferskere beton er sejere at bore i med.
Boret har jeg iofs allerede. Men det du sagde om at løfte bolten lige op, måske kan jeg faktisk klare det. Paprøret vil sandsynligvis gøre, at der er lav modstand gennem jorden. Det lyder værd at prøve!
H Hallerudsbo sagde:
H
Hallerudsbo
Værktøjsgal
· Värmland
· 3 837 indlæg
Hallerudsbo
Værktøjsgal
- Värmland
- 3,837 indlæg
Ja det går.
Ellers har du en gynge til børnene eller lignende, så er det rebet og talje eller hæng dig i rebet for at få hjælp til at løfte op.
jeg selv havde udskiftet plinten og lavet om.
Men ellers lad den være uden.
Ellers har du en gynge til børnene eller lignende, så er det rebet og talje eller hæng dig i rebet for at få hjælp til at løfte op.
jeg selv havde udskiftet plinten og lavet om.
Men ellers lad den være uden.
Klik her for at svare