Renovering af lille gæstetoilet i gang. Da to af væggene, som er af beton, er lidt ujævne, vil jeg udjævne dem med renoveringsgipsskive (altså 6mm) inden jeg fliser. Planen er at fastgøre disse med gipsmørtel. Men behøver man også skrue pladerne fast? Tænker at en pointe er, at det også holder pladerne fast, mens mørtlen tørrer.
Hvilken skruetype i så fald? Eller skal jeg droppe skruerne?
Tak på forhånd!:poop:
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.