Hvordan er dine varmeplader fastgjort?
Jeg lagde gulvgips i hallen 15 kvm i går. Har også vandbaseret i pladerne under. Mine plader er bare let hæftet i lægterne, der ligger under, så at lime gipsen der føles meningsløst. Jeg skruede bare. Lykkedes at undgå at ramme slangen, men det er lidt nervøst at skrue. Tegn nøje ind, hvor slangen går.
Jeg lagde gulvgips i hallen 15 kvm i går. Har også vandbaseret i pladerne under. Mine plader er bare let hæftet i lægterne, der ligger under, så at lime gipsen der føles meningsløst. Jeg skruede bare. Lykkedes at undgå at ramme slangen, men det er lidt nervøst at skrue. Tegn nøje ind, hvor slangen går.
Klik her for at svare