vi har lagt vandbåren gulvvarme i hallen, og lagt varmeplader, men hvad skal man lime fast gulvgipsen med? hvad bruger man? :)
 
Jeg brugte noget, der hedder BoardFix, da jeg monterede gips på spånplade. Dog var det uden gulvvarme, og jeg ved ikke, om det fungerer med det, men det kan måske være værd at undersøge...
 
Skal du lime? Man kan jo skrue ellers, hvis man har fuld kontrol over slyngerne det vil sige!!:D
 
Man skal lime OG skrue for at holde gipspladen nede. Når limet er tørt kan/bør(?) man tage skruerne op så de ikke trækker sig opad.
Læs dette i en anden tråd her, søg!

Mvh//Janne
 
Ardex S48 brugte jeg, da jeg limede gulvgips i gangen. Gjorde som gadu skrev, først lim og derefter skruer, som jeg så fjernede, da limet var tørt.
 
S
det bedste med netop ardex S48 er, at det egentlig ikke behøves nogen skruning
 
Hvordan er dine varmeplader fastgjort?

Jeg lagde gulvgips i hallen 15 kvm i går. Har også vandbaseret i pladerne under. Mine plader er bare let hæftet i lægterne, der ligger under, så at lime gipsen der føles meningsløst. Jeg skruede bare. Lykkedes at undgå at ramme slangen, men det er lidt nervøst at skrue. Tegn nøje ind, hvor slangen går.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.