Hej.
Har lavet begynderfejlen med hensyn til cc-målet.
Tanken er at sætte gips på denne side, men jeg målte selvfølgelig cc på den nederste regel, jeg burde have målt fra gulvet.
Cc-målet er 60 cm, og der er 2,40 til loftet.
Kan man løfte gipsen op til cc på den nederste regel? Skal jo have gulv på senere.
Spørgsmål to, kan gipsen stå på liggende regler?
//Begynderen