L larthe sagde:
Og for jer der kan lide Håndbog for Galakseblaffere så har Douglas Adams skrevet en endnu bedre bog, der hedder Dirk Gentlys holistiske detektivbureau. Der findes løsningen.
42? eller måske 43?

P
Rejäl sagde:
hvor ofte har man så brede åbnelige vinduer
Tja.. Alle undtagen et vindue i nuværende hus er bredere.
Og tænker jeg på tidligere huse, så har der altid været mindst to, som har været større.

Edit.. For resten så kan H-vinduer næsten altid hægtes af.. hvilket gør, at det er nok, hvis diagonalen er >120 og lidt til

P
P PappasHammare sagde:
Tja.. Alla undtagen et vindue i det nuværende hus er bredere.
Og når jeg tænker på tidligere huse, har der altid været mindst to, som har været større.
Åbningsbare, normalt er disse mellem 10-12 i bredde..

P
Rejäl sagde:
Åbningsbare
Ja.. De er åbningsbare!

• Synes
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Har præcis det samme problem i vores trappe. 120 cm umuligt at få op, uanset hvordan man gør, selvom håndtaget var væk. Første gang problemet opstod, tog vi op og ned sengen via altanen, meget besværligt selv med stropper. Altanen er nu indglasset og totalrenoveret, så det er ikke en mulighed. Anden gang blev det en 105 seng, det gik lige akkurat uden at fjerne rækværket.

P
D Danjel sagde:
Det helt enkelt ikke uden at save fra hinanden. Den kommer ikke til at forlade huset igen :)
Hotel^H^H^Huse California.

M Mikael 2 sagde:
Havde samme problem med sønnens seng, det kunne løses med et par kraftige spændebånd rundt om sengen (på længden og klemte madrassen, så den blev smallere/mindre tyk), så fik man den op.
H Hhallden sagde:
Får ikke 120/200 sengen op ad trappen, stolpen som er i vejen er bærende og går ned til gulvet. Min tanke er at save stolpen skråt for derefter at skrue lortet sammen. Finder bare en fin sav.
Hvad synes I?
I har jeg savet trappen over, nu er sengen oppe. Nu tager vi en kold øl. Tak alle for rådene/tipsene.

• Synes
SandraRocklind og 4 andre
  • Laddar…
H Hhallden sagde:
I har jeg savet trappen itu, nu er sengen oppe. Nu tager vi en kold øl. Tak alle for rådene/tipsene
Billede ellers er det ikke sket!

• Haha
  • Synes
Jenpet og 6 andre
  • Laddar…
H Hhallden sagde:
Får ikke 120/200 sengen op ad trappen, stolpen som er i vejen er bærende og går ned til gulvet. Min tanke er at save stolpen skrå for derefter at skrue tingene sammen igen. Skal bare finde en fin sav.
Hvad synes I?
Vi fik løftet en 160 cm seng ind på anden etage med en hjullæsser. Det kostede en kage. Direkte ind gennem de store vinduer.

• Synes
djanlov
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.