Finndjävel sagde:
Du gør et problem ud af noget, der ikke er det. Skift de reglar, hvor du allerede har åbnet væggen, læg pladerne tilbage og glem det så, indtil/hvis det bliver et reelt problem og ikke et hypotetisk et.
Det største problem er, at man måske ikke ved, om det er et reelt problem, før det er for sent. Afgiver træet kloranisoler, så har man store problemer, og det er ikke noget, jeg personligt har fundet på. Så jeg har svært ved at forstå, hvordan man kan sige, om jeg har et reelt problem eller et hypotetisk uden nogen fakta bag udsagnet.

Jeg forsøger at acceptere og gøre det bedste ud af situationen, som jeg er havnet i. Derfor lavede jeg analysen, så man ved, hvad man har at gøre med. Så må man regne med, at folk har delte meninger om det på et forum; nogle råber, fjern det, og nogle skidt i det. Det bliver ikke nemmere :) Som det ser ud nu, vil jeg starte med at fjerne det, jeg kan komme til.

Staffan2000: Dine indlæg er lige så uforståelige, som de er charmerende. Jeg vil ingenting andet end at gøre det bedste ud af situationen. Men skal vi snakke lidt om el, så er jeg i øjeblikket ved at udskifte al elektricitet i det aktuelle rum.

Pentaklorfenol nedbrydes ikke spontant til kloranisoler, det kræver fugt og påvækst for det.

Så det er ikke katastrofetilstand endnu.

Staffans2000
Se der, en kompliment! Man takker.
Men hvad er uforståeligt? Hvis man begynder at rode et sted, ved man aldrig, hvor det ender - hovsa, her var der endnu en grøn bræt, og herovre er der endnu en osv osv osv... Uforståeligt?
Ville det ikke være passende at måle indeluftværdierne først, inden eventuel nedrivning påbegyndes. Du har vel ikke tænkt dig at spise det kontaminerede byggemateriale?

Skue lyset

Staffan

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.