Er ved at afgrænse/sikre mod gennemgravning for noget grus i vores hønsegård, og den enkleste løsning er at gøre dette med lecablokke... MEN det er delvist under jordniveau, og der samles ofte vand, da det er en dal.
Kan lecablokke tåle at stå i vand, der fryser/optør om vinteren - eller vil de forvitre? Jeg vil helst lave en løsning, der holder i længden og kan være svær at lave om, da vi også skal bygge i nærheden.
Alternativet er at købe murblokke - til et helt andet budget (som allerede er presset).
Taknemmelig for feedback eller alternativer.
Kan lecablokke tåle at stå i vand, der fryser/optør om vinteren - eller vil de forvitre? Jeg vil helst lave en løsning, der holder i længden og kan være svær at lave om, da vi også skal bygge i nærheden.
Alternativet er at købe murblokke - til et helt andet budget (som allerede er presset).
Taknemmelig for feedback eller alternativer.
Nja, nogle gange kan det ske, at de "står" i vand og risikerer at fryse. :-/ Måske laver jeg en kombination i stedet med betonblokke (eller gamle betonfliser) den del, der udsættes for vand, og måske lakeblock øverst.Claes Sörmland sagde:
Klik her for at svare