Fordi jeg er fej :D Er bekymret for, hvordan jeg skal få til oplagen...

Eftersom det kommer til at stå på stolper i forkant og jeg ikke kan have en stolpe lige under bjælken, så bliver det et problem...?

Problemet er også inde på den eksisterende loftet, skal man sætte to kraftige bjælker vertikalt mellem tagåsene, og så bjælken mellem dem typ..? Så bliver der jo meget store kræfter på boltene?
 
sætter bjælkesko der med samt bolte. hvordan skal du ellers gøre, hvis du ikke har oplag?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.