Vi har åbnet en "kasse" som har skjult nogle rør udenpå murstokken i køkkenet. Nu da vi har åbnet op, så det ud som på billedet, og vi undrer os nu over, om det sorte mellem rørene, i/under mørtelen, er asbest. Huset er bygget i 1939, men vi ved ikke, om dette er lavet dengang eller senere. Hvad tror I?