Hej igen,
Føles som om jeg har tommelfingeren midt i hånden nu... Men skulle kaste mig ud i monteringen af karmen i dag, eftersom jeg købte almindelige karmeskruer og ikke de deluxe skruer, der findes, så er jeg stødt på et problem. Og inden jeg borer huller i karmen, har jeg brug for hjælp.
Karmen er jo forborret, først med et stort hul og så et lille, men hvis man bruger karmeskruer, skal man så bore hele hullet ud? For den store ende af skruen (den man sætter værktøjet i) går ikke helt ned i karmen.. Hvilket har resulteret i, at et af hullerne er blevet lidt større end andre.
Vil jo ikke ødelægge karmen :) og så vil man, at det skal holde en to tre, så render der måske teenager rundt her og smækker med dørene, har jo selv oplevet det :p
 
B
jo. du skal bore. det er boret så man kan sætte døren med almindelige skruer.
brug den rigtige størrelse på boret
 
B
så brug ikke de der special karmskruer. lidt for lange til dem. døren (og karmen) bliver lidt vaklende
 
Tak for alle de hurtige og gode svar, endelig er døren på plads :p nu ved man, hvordan man skal gøre med den næste.
 
B
de er meget gode. men man skal bruge dem rigtigt.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.