Har et hus som er bygget i 1922 som har lodret vandskurede paneler.
Skal nu bygge et plankeværk og undrer, om man kan have samme dimension som på facaden.
De oprindelige brædder er 190mm brede med en lægte på 45. Overvejer at sætte 145 på plankeværket.
Hvad tror I om det?