Isolerer gulvbjælkelaget med cellulosefiber. Har lagt dampspærre, før jeg nu skal lægge gulvspånplade og derefter flydespartle til gulvvarme, og derefter klinker/sten ovenpå. Det betyder jo, at jeg ikke kan lime spånpladen mod reglarne. Burde jeg hellere undlade dampspærren?

Virker det med gulvskruer, eller "skal" det være spånpladeskruer?
 
lärjungen
F Färdigrenoverad sagde:
Isolerar gulvbjælkelaget med cellulosefiber. Har lagt dampspærre inden jeg nu skal lægge gulvspånplade for derefter flydespartle for gulvvarme og så klinker/sten ovenpå. Det gør jo, at jeg ikke kan lime spånpladen mod bjælkerne. Bør jeg hellere skippe dampspærren?

Fungerer det med gulvskruer eller "skal" det være spånpladeskruer?
Står over for samme dilemma. Hvordan gjorde du?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.