Isolerer gulvbjælkelaget med cellulosefiber. Har lagt dampspærre, før jeg nu skal lægge gulvspånplade og derefter flydespartle til gulvvarme, og derefter klinker/sten ovenpå. Det betyder jo, at jeg ikke kan lime spånpladen mod reglarne. Burde jeg hellere undlade dampspærren?
Virker det med gulvskruer, eller "skal" det være spånpladeskruer?