Ovenpå et krybekælder bygger vi bjælkelag, isolering og gulvspånplade. Jeg undrer mig derfor over, hvor I ville sætte dampspærren. Hæftet den fast under gulvspånpladerne på bjælkerne men så ikke kunnet lime spånen fast på bjælkerne eller ovenpå gulvspånpladerne i form af en kombineret dampspærre/skum inden gulvet lægges?
Hvordan ville I have gjort? Findes der noget rigtigt eller forkert, hvis den sidder på den varme side?