Hej!
Må fikse foderet rundt loggiaen/balkonen. Lige nu er der lækage ind af vand ovenover foderet, som jeg så mistænker er løbet ind bag masoniten, der sidder på indersiden.
Er der nogen, der har en smart løsning? Jeg har forsøgt at google billeder af lignende konstruktioner, men har ikke fundet noget.
Hvad jeg tror er det oprindelige foder ses på billedet mellem den nye panel. Huset er efterisoleret.
Mvh
Jonas