5,487 læst ·
49 svar
5k læst
49 svar
Bygger nyt, flere spørgsmål om indervægge, vådrum mm.
Medlem
· Östergötland
· 253 indlæg
Indgår alt med komplet dør, maling, el, gulvlægning i det lille rum?LinusW sagde:
Så lyder 10.000kr ikke så dyrt i mine ører!
Nej det er ikke så dyrt. Jeg regner ikke med at spare mange tusindlapper. Måske spare 1500-2000kr har jeg regnet med.Patrik Lidstedt sagde:
Sagen er vel, at vi vil sætte denne væg på et andet sted end der, de foreslår, og vi må ikke flytte denne tilvalgsvæg med entreprenøren, da de vil arbejde så effektivt som muligt til de priser, de giver, hvilket jeg forstår.
Det er ikke umuligt, at vi i sidste ende lader dem gøre det alligevel, føler jeg lige nu dog.. har jo en hel overetage, der skal bygges, og en garage oveni samt en grund at finplanlægge og male huset osv osv osv .. kommer ikke til at have for lidt at lave alligevel hehe
Grundstött
· Halland
· 28 348 indlæg
kan gå hurtigere og billigere hvis husfirmaet gør det. kan blive rigtig svært med elektriker.LinusW sagde:Nej det er ikke så dyrt. Jeg regner ikke med at spare mange tusindlapper. Måske spare 1500-2000kr har jeg regnet med.
Pointen er vel, at vi vil sætte denne væg et andet sted end der de foreslår, og vi må ikke flytte denne tilvalgsvæg med entreprenøren, da de vil arbejde så effektivt som muligt til de priser, de giver, hvilket jeg forstår.
Det er ikke umuligt, at vi i sidste ende lader dem gøre det alligevel, føler jeg lige nu dog.. vi har jo en hel overetage, der skal bygges og en garage oveni samt en grund, der skal finplaneres og male huset osv osv osv .. kommer ikke til at mangle noget at lave i hvert fald hehe
eventuelt også problemer med el-træk til kontakten
1. Lim en regel i gulvet, sørg for at stående presser godt, ingen problemer
2. Plade i gulv og loft lyder godt, krydslaser gør det lettere og hurtigere med rettesnor går lige så godt!
3. Gør det ikke selv, vi tog en kakelmand ind for at lave tætningslag og kakling af ca. 10 kvm. for ca 40k.
4. Behøver ikke forkortes, klart du kan hvis du vil, men træregler er det bare at gå løs på, brug 15mm konstruktionsplyfa som det skal være hvis man skal kakle, det rækker laaangt
2. Plade i gulv og loft lyder godt, krydslaser gør det lettere og hurtigere med rettesnor går lige så godt!
3. Gør det ikke selv, vi tog en kakelmand ind for at lave tætningslag og kakling af ca. 10 kvm. for ca 40k.
4. Behøver ikke forkortes, klart du kan hvis du vil, men træregler er det bare at gå løs på, brug 15mm konstruktionsplyfa som det skal være hvis man skal kakle, det rækker laaangt
Klik her for at svare