H
SBH sagde:
stærk man er om trykker igennem både gips og osb/plywood.
er kun gips eller vådrumsskiva vil man igennem og samme bore for pluggen
Hva?

S
hul sagde:
Hva?
"mange borer i fliserne og trykker så boret lige igennem det bagvedliggende lag"
trykke boret igennem osb/plywood?

S
KnockOnWood sagde:
Helt rigtigt!
Om natten hører man, hvordan gulvet knurrer, og faktisk hyler ved fuldmåne :)

Spøg og pjat til side:
Vi har et Kährs bøgegulv, som i bredden er som mest 12 meter.
På det står køkkenskabe og en "køkkenhalvø" i den ene ende.

Har aldrig, på syv år, haft den mindste problem med bevægelser i gulvet.
så har du bare haft held

H
SBH sagde:
"många borrar i kaklet sen trycker dom boret rakt genom bakomliggande skiva"
trycka borret igenom osb/plywood?
aa dette er meget almindeligt blandt entreprenører.
man borer gennem kaklen og fortsætter med at trykke, indtil man er igennem også bagvedliggende skive

S
hul sagde:
aa dette er meget almindeligt blandt entreprenører.
man borer gennem fliserne og fortsætter med at trykke, indtil man er igennem også den bagvedliggende plade
nåda. dårlige håndværkere du har været i kontakt med

Jeg har boret i fliser mange gange, og det er intet problem at stoppe lige efter flisen... men jeg tager det meget roligt med boret i fliser, da jeg ikke ønsker at sprække en flise, der allerede sidder på væggen. Flisebor er jo ikke gratis heller, så jeg har ingen lyst til at køre dem i beton/metal/eller andet sjov.

• Synes
1
  • Laddar…
S
LinusW sagde:
Jeg har boret i fliser mange gange, og det er ikke noget problem at stoppe lige efter flisen.. men jeg tager det meget roligt med boret i fliser, da jeg ikke vil sprænge en flise, som allerede sidder på væggen. Flisebor er jo ikke gratis heller, så jeg har ingen lyst til at køre dem i beton/metal/eller andet sjovt
præcis.

H
SBH sagde:
jaha. dårlige håndværkere du har været i kontakt med
for du er forbandet dygtig eller?

S
hul sagde:
fordi du er forbandet dygtig eller?
ja. boremaskine kan jeg håndtere i hvert fald

SBH sagde:
då har du bara haft tur
Jeg kan forestille mig, at forholdene er anderledes oppe ved Riksgränsen end hernede, hvor der vokser æbler.

Men held, nej det tror jeg ikke. Moderne gulve, som er opbygget af krydslamineret lameltræ, tror jeg er meget formstabile, selvom luftfugtigheden varierer en del her også.

S
KnockOnWood sagde:
Jeg kan forestille mig, at forholdene er anderledes oppe ved Riksgränsen end her nede, hvor der vokser æbler.

Men held, nej det tror jeg ikke.
Moderne gulve, som er bygget op på krydslamineret lameltræ, tror jeg er meget formstabile,
selvom luftfugtigheden også varierer en del her.
hvad snakker du for sludder? du ved slet ikke, hvor jeg har arbejdet eller boet

SBH sagde:
va snakker du for goja? du ved ikke alls hvor jeg har arbejdet eller boet
Nej, fortæl!

Hvad jeg mener er, at der kan være forskel i forskellige dele af landet,
med temperatur og luftfugtighedsforandringer. Er du ikke enig i det?

• Synes
hul
  • Laddar…
Nu må I stoppe alt pladder... min tråd er for det meste fjolleri lige nu. Hvis nogen leder efter svar på lignende spørgsmål, som jeg havde, bliver det temmelig trættende at læse gennem denne tråd i fremtiden.

Jeg sætter pris på engagementet og svar på spørgsmål og finder det også interessant med forskellige meninger. Men det er løbet løbsk.

• Synes
besttools og 1 anden
  • Laddar…
nypon sagde:
1. Alternativ på innervägg: [link]
Interessant produkt. Væggen skal dog være permanent og det der alternativ var dyrere end at lade entreprenøren gøre arbejdet som kostede 10,800kr. Så er farve, lampeknap, dør, lister osv. selvfølgelig inkluderet.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.