5,485 læst ·
49 svar
5k læst
49 svar
Bygger nyt, flere spørgsmål om indervægge, vådrum mm.
så har du bare haft heldKnockOnWood sagde:Helt rigtigt!
Om natten hører man, hvordan gulvet knurrer, og faktisk hyler ved fuldmåne![]()
Spøg og pjat til side:
Vi har et Kährs bøgegulv, som i bredden er som mest 12 meter.
På det står køkkenskabe og en "køkkenhalvø" i den ene ende.
Har aldrig, på syv år, haft den mindste problem med bevægelser i gulvet.
Jeg har boret i fliser mange gange, og det er intet problem at stoppe lige efter flisen... men jeg tager det meget roligt med boret i fliser, da jeg ikke ønsker at sprække en flise, der allerede sidder på væggen. Flisebor er jo ikke gratis heller, så jeg har ingen lyst til at køre dem i beton/metal/eller andet sjov.
præcis.LinusW sagde:Jeg har boret i fliser mange gange, og det er ikke noget problem at stoppe lige efter flisen.. men jeg tager det meget roligt med boret i fliser, da jeg ikke vil sprænge en flise, som allerede sidder på væggen. Flisebor er jo ikke gratis heller, så jeg har ingen lyst til at køre dem i beton/metal/eller andet sjovt
Grundstött
· Halland
· 28 348 indlæg
Jeg kan forestille mig, at forholdene er anderledes oppe ved Riksgränsen end hernede, hvor der vokser æbler.SBH sagde:
Men held, nej det tror jeg ikke. Moderne gulve, som er opbygget af krydslamineret lameltræ, tror jeg er meget formstabile, selvom luftfugtigheden varierer en del her også.
hvad snakker du for sludder? du ved slet ikke, hvor jeg har arbejdet eller boetKnockOnWood sagde:
Grundstött
· Halland
· 28 348 indlæg
Nu må I stoppe alt pladder... min tråd er for det meste fjolleri lige nu. Hvis nogen leder efter svar på lignende spørgsmål, som jeg havde, bliver det temmelig trættende at læse gennem denne tråd i fremtiden.
Jeg sætter pris på engagementet og svar på spørgsmål og finder det også interessant med forskellige meninger. Men det er løbet løbsk.
Jeg sætter pris på engagementet og svar på spørgsmål og finder det også interessant med forskellige meninger. Men det er løbet løbsk.