Hej venner!
Vi har et hus fra '69, som har indstøbte regler i betondæk, og derefter regler ovenpå det, gulvspånplade og parket. Vi vil have klinker i gangen, og derfor tænkte jeg på at fjerne reglerne, som gulvet ligger på, og lade de indstøbte blive, og derefter beklæde overfladen som en pooliner med PE-film og støbe op med EPS (cirka 12 cm) og derefter gulvvarme og armering i 30mm afretningsmasse. Hvad synes I om dette? Nogle andre forslag? Modtager gerne alles meninger:)
 
Løfter denne tråd
 
G gaspedal sagde:
Løfter denne tråd
Havde præcis samme forudsætninger som dig i min gang. Og gjorde præcis som du har tænkt dig at gøre.
 
Bruzz Bruzz sagde:
Havde præcis samme forudsætninger som dig i min hall. Og gjorde præcis som du havde tænkt dig at gøre.
Nåh, hvor dejligt. Hvad beklædte du med for plast?! sådan noget dampplast? Haft nogle lugtproblemer?
 
G gaspedal sagde:
Nämen va skönt. Vad klädde du ind med för plast?! sådan der ångplast? Haft några luktproblem?
Hallen er kun 1 måned gammel og havde kun en lille snut indstøbt regel. Men reglen var tør og fin.

Jeg plastede bare ind mod væggene for at det ikke skulle suge fugten ud af eps:en. Eps:en i sig bruger jo alt vandet når det brænder.

Jeg brugte biltemas målerplast eller hvad den hedder.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.