Hej venner!
Vi har et hus fra '69, som har indstøbte regler i betondæk, og derefter regler ovenpå det, gulvspånplade og parket. Vi vil have klinker i gangen, og derfor tænkte jeg på at fjerne reglerne, som gulvet ligger på, og lade de indstøbte blive, og derefter beklæde overfladen som en pooliner med PE-film og støbe op med EPS (cirka 12 cm) og derefter gulvvarme og armering i 30mm afretningsmasse. Hvad synes I om dette? Nogle andre forslag? Modtager gerne alles meninger
Vi har et hus fra '69, som har indstøbte regler i betondæk, og derefter regler ovenpå det, gulvspånplade og parket. Vi vil have klinker i gangen, og derfor tænkte jeg på at fjerne reglerne, som gulvet ligger på, og lade de indstøbte blive, og derefter beklæde overfladen som en pooliner med PE-film og støbe op med EPS (cirka 12 cm) og derefter gulvvarme og armering i 30mm afretningsmasse. Hvad synes I om dette? Nogle andre forslag? Modtager gerne alles meninger
Hallen er kun 1 måned gammel og havde kun en lille snut indstøbt regel. Men reglen var tør og fin.G gaspedal sagde:
Jeg plastede bare ind mod væggene for at det ikke skulle suge fugten ud af eps:en. Eps:en i sig bruger jo alt vandet når det brænder.
Jeg brugte biltemas målerplast eller hvad den hedder.
Klik her for at svare