Hej, kan man bygge et højskab ind i en ydervæg?
Vi overvejer at bygge et højskab ind i ydervæggen i badeværelset.

Iram
 
Du kommer til at miste en masse varme gennem skabet, fordi isoleringen bliver mindre.
 
Varme tab er noget man nogle gange kan leve med. Tænk dog på at dampspærren holdes intakt bag skabet så der ikke opstår kondens i væggen. Dog hvis du får for lidt isolering bag skabet kan du få kondens i skabet!

Mvh
Per
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.