Varme tab er noget man nogle gange kan leve med. Tænk dog på at dampspærren holdes intakt bag skabet så der ikke opstår kondens i væggen. Dog hvis du får for lidt isolering bag skabet kan du få kondens i skabet!
Mvh
Per
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.