Blikkenslageren har sat et fordelerskab, hvor åbningen er mod rummet ved siden af. Jeg skal bygge væggen op med OSB og gips. Men problemet er, at skabet er dybere, end væggen er. Væggen er 70 mm, og skabet stikker godt 30 mm udenfor reglerne. Der skal stå en varmtvandsbeholder på dette sted, så rent visuelt vil det ikke kunne ses. Hvordan ville I gøre for at få dette til at blive godt?
Osb: 11
Gips: 12,5
Det bliver 23,5 og rækker altså ikke til at dække skabet. Kunne jeg lade skabet stikke lidt ud og bare tætte? Eftersom det alligevel ikke skal kunne ses? Eller hvad findes der af løsninger?
Osb: 11
Gips: 12,5
Det bliver 23,5 og rækker altså ikke til at dække skabet. Kunne jeg lade skabet stikke lidt ud og bare tætte? Eftersom det alligevel ikke skal kunne ses? Eller hvad findes der af løsninger?
Klik her for at svare
