C
B Boolean sagde:
Tror tyvärr att gängorna stoppar
Press ind torx-biten i hullet du har boret med hjælp af en polygriptang/skruetvinge altså.

• Synes
Workingclasshero
  • Laddar…
Mit standardtip: ATF-olie og tålmodighed.
Varm med varmluftpistol, hvis det ikke risikerer at sætte ild på noget. Læg nogle dråber ATF på stumpen, der stikker ud på bagsiden, kryber lettere ind sådan.
Vent.
Gentag 1-2 gange om dagen i en uge eller to, så er den nok løs derefter.

Problemet er løst .. eller i hvert fald væk. Forsøgte at bore op et spor og så bruge lidt mejsel sammen med let tryk. Antager at 50+ år på stedet måske bidrog. Vedhæfter billeder

Tak for gode og ekstremt hurtige svar!!

• Væg med rundt hul, muligvis efter boring, nær et loft. Hjørne af væg og loft synligt, hvidmalet overflade.
  • Et ødelagt skruerhoved og en afbrudt skrue ligger på et trægulv, efter at have fjernet en gammel fastgjort del.
  • Et nærbillede af en slidt eller skåret kant af et gråt materiale med hvide mærker på en træoverflade.
  • Trist
  • Synes
InsidersUnited og 3 andre
  • Laddar…
C cpalm sagde:
Press torx-bitten ind i hullet, du har boret med hjælp af en polygrip/skruetvinge altså.
Smart

B Boolean sagde:
Smart
Så gør jeg næste gang :)

PS, obduktionen viste at jeg nok var chanceløs. Materialet synes helt sammenoxideret og viser rester af farve i sporene :)

B Boolean sagde:
PS, obduktionen viste, at jeg nok var chanceløs. Materialet virker helt sammenoxideret og viser rester af farve i sporene :)

• En skrue ligger vandret på en flad, brun overflade. Den ene ende af skruen peger mod kameraet, og trådene er tydeligt synlige.
Mja...olie opløser oxid, en uge eller to, så...

• Synes
Boolean
  • Laddar…
T
B Boolean sagde:
Problemet er løst .. eller i hvert fald borte. Forsøgte at bore en rille op og derefter bruge lidt mejsel sammen med let tryk. Antager at 50+ år på stedet måske bidrog. Vedlægger billeder

Tak for gode og suverænt hurtige svar!!
Hvad godt, du gik med min løsning! ;)

• Synes
Boolean
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.