Havde for nylig nogle snedkere her, der satte nye vægge op. I dag var en maler her for at give et tilbud, og han påpegede, at alt for mange skruer sad for dybt. At det aldrig ville gå igennem en inspektion.
Kontaktede snedkeren igen, som ikke mente, det var noget problem.
Vedhæfter nogle billeder, der viser, hvor dybt rigtig mange skruer er skruet. Hvad siger I, er det et større problem?
Kontaktede snedkeren igen, som ikke mente, det var noget problem.
Vedhæfter nogle billeder, der viser, hvor dybt rigtig mange skruer er skruet. Hvad siger I, er det et større problem?
Ja de sidder for dybt de skal ikke gå igennem papiret, men det er ingen fare, hvis man sætter en ny ved siden af..J JLeo sagde:Havde for nylig nogle tømrere her, som satte nye vægge op. I dag var en maler her for at give et tilbud, og påpegede at alt for mange skruer sad for dybt. At det aldrig ville gå igennem en inspektion.
Kontaktede tømreren igen, som ikke mente, det var noget problem.
Vedhæfter nogle billeder, der viser, hvor dybt rigtig mange skruer er skruet. Hvad siger I, er det noget større problem?
Vedhæfter Norgips anvisning..

https://www.norgips.se/kunskapsbank/tips-och-rad-for-montering-av-gipsskivor/
Absolut for dybt. Skruvskallen skal lægge trykket mod pappen, så snart skruvskallen har brudt igennem pappen, mister den næsten al funktion.
Det er dog nemt at redde ved at skrue en ekstra skrue i nærheden, som bliver korrekt, derefter skjules alt under spartelmasse, og livet går videre.
Utroligt nonchalant af en fagmand at efterlade det der resultat, fagstoltheden er nok ikke i top.
Hvor meget "fusk" og genveje er der i eventuelt underliggende arbejde, hvis den fuldt synlige overflade ser sådan ud, spørger jeg mig selv.....
Det er dog nemt at redde ved at skrue en ekstra skrue i nærheden, som bliver korrekt, derefter skjules alt under spartelmasse, og livet går videre.
Utroligt nonchalant af en fagmand at efterlade det der resultat, fagstoltheden er nok ikke i top.
Hvor meget "fusk" og genveje er der i eventuelt underliggende arbejde, hvis den fuldt synlige overflade ser sådan ud, spørger jeg mig selv.....
Klik her for at svare

