T Thomas_Blekinge sagde:
Även maskinen kan vara slut.
Nu har jo TS lige købt en ny maskine, se førsteindlægget.

Tjek med "den rigtige byggevarehandel", fx Bolist, XLbygg.

hsd
En borehammer skal du ikke trykke hårdt mod væggen, passende tryk så boret kan slå af sig selv. Hvis der er armeringsjern, og et almindeligt betonbor, så bor i hullet med et almindeligt metalbor uden at bruge slagefunktionen, indtil du er igennem jernet.

• Synes
twoody
  • Laddar…
Demmpa Demmpa sagde:
Kig efter "den rigtige byggemarked", fx Bolist, XLbygg.
Tak, må cykle afsted og kigge i morgen!

hsd hsd sagde:
En borehammer skal du ikke trykke hårdt mod væggen, passende tryk så boret kan slå af sig selv.
Hvis det er armeringsjern og en almindelig betonbor, så bor i hullet med en almindelig metalbor uden at bruge slagfunktionen, indtil du er igennem jernet.
Yes, forsøgte blot at holde den med en stabil hånd, så den kunne arbejde på :)
Okay, skal prøve det i morgen. Men det er altså ikke farligt at bore igennem armeringsjern? :)

hsd
Borret kan hugge fast og medføre, at maskinen vil snurre rundt, hold maskinen sikkert og vær forberedt på at slippe knappen

hsd hsd sagde:
Boret kan hugge fast og medføre at maskinen vil snurre rundt, hold maskinen stabilt og vær forberedt på at slippe knappen
Ja, det bemærkede jeg :)

Lån en maskine, kan jo ikke købe en til ny maskine for at bore 5 huller, det havde været billigere at ringe nogen, der kommer og gør det..

H Husqvarna220Ac sagde:
Lån en maskine, kan jo ikke købe en til ny maskine for at bore 5 huller, ville have været billigere at ringe nogen, der kommer og gør det..
Mine studiekammerater ejer knap en skruetrækker, så låne går ikke! Så kiggede jeg på at leje, men det var besværligt og dyrt alligevel, tænkte at det var en god investering til fremtiden. Ville jo bore flere huller i mit liv end disse fem :)

• Synes
hsd
  • Laddar…
H
B ByggareBob! sagde:
Mine studiekammerater ejer knap en skruetrækker, så låne går ikke! Så kiggede jeg på at leje, men det var besværligt og dyrt alligevel, tænkte at det var en god investering til fremtiden. Kommer jo til at bore flere huller i mit liv end disse fem :)
da jeg havde studenterhybel tog jeg kontakt med ejendomspasseren så jeg kunne låne

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.