Er nok bedre at lære børnene, hvad der gælder, ud kommer de, hvis de vil..

Er det åbent altid og de ved, at de absolut ikke må, er min erfaring, at de er meget forsigtige og sniger sig langsomt frem den gang, de stikker af... I stedet for at styrte ud den gang, man har glemt at lukke.

• Synes
Nyfniken og 2 andre
  • Laddar…
luffarn sagde:
Et sådan der elhegn som man har for at holde vildsvin borte burde vel fungere godt?
Efter det første flugtforsøg behøver du vel ikke engang at have strømmen på! ;-)
Måske for at holde andres børn ude, eller i børnehave.
Men ikke for de egne børn vel? Tror det ville være neurotiserende.

Ganske vist er den tilladte energimængde i strømstødene nyligt blevet sænket for ikke at være direkte dødelig for lam og små børn
5 joules reglen EN norm 60335-2-76/AD gælder fra 2011-09-01
http://www.delaval.se/-/Produkt-Information/Elstangselskolan/Grunderna-for-elstangsel/

men jeg synes ikke det føles rigtigt alligevel. Børnene skal vel have en fair chance :)

Her er for resten vores grund. Man ser knap eltrådene, men køerne ved hvor det er.
Og strømmen er kun på en uge nu og da.
To køer står på en grøn mark med en stenmur i baggrunden.

(Uff, hvorfor sporer jeg altid ud :p )

D09
Skitse af byggekonstruktion med stolper, ligner rutschebane-skinner, T- og L-formede kroge. Sort og grå farve, enkel illustration.

Burde det ikke virke, hvis man byggede stolper, der ligner de skinner, som forlystelsesparkerne har, når man kører rutsjebane?

Nogle sådanne stolper og en staksektion, som du trækker frem

klart, den tager jo plads, fordi den skal være ret lang og ikke "hægte af"

Ps. Undskyld min mindre kønne skitse ha ha

Edit

Ser nu, at krogen burde være som et T og ikke som et L

R
tak og hej

Der findes jo indsynsbeskyttelse i form af markisestof på rulle, omtrent som en rullegardin, som man trækker ud og fastgør til en stang ved behov. En sådan kunne måske fungere?

D09
hvordan ville net og andre bløde materialer fungere i bunden, burde det ikke være ret let at løfte og tage sig under?

Y
En hund måske?
Barn i en gul jakke løber væk fra en kædehund i sneen, med et dramatisk udtryk.

• Synes
D09
  • Laddar…
D09
Solsejlannonce med mål 160x300 cm, pris 1045 kr, egnet til balkon og terrasse, polyesterstof, inkl. monteringsmaterialer.

Færdig løsning på ts problem? ( hornbach )

R
skal bygge to holdere på hver sin side af indkørslen. Så lægger jeg en bræt tværs over som lillepigen ikke kan løfte.

• Synes
D09
  • Laddar…
Chaly
Montören sagde:
Vi har gjort som "Polyene" beskrev og afgrænset grunden fra indkørslen med hegn og låge, og det virker fantastisk. Så risikerer man ikke at køre over hverken børn eller hund :) Lyder lidt besværligt med et net, og frem for alt ikke så pænt. Køb af en villalåge måske?
Så har vi også gjort... Låge ud til indkørslen og lille hegn rundt om resten af grunden. Dejligt at slippe for at åbne/lukke en stor låge hver gang man er ude med bilen.

Göran.W
En port ved indkørslen vil ikke hjælpe, når man har en mur, som en 1-årig med lidt stædighed kan kravle over.
Det nemmeste er vel alligevel at indhegne en passende stor legeplads med hegn og port.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.