2,179 læst ·
20 svar
2k læst
20 svar
Bliver ikke klog på monteringsanvisning af Västkustskiva
Hvordan gør man så med væstkystpladen, når man kommer til hjørnerne på huset. Lader man en side dække den anden plades kortside (hvilket jeg antager man gør) eller stopper man med pladerne der, hvor reglen slutter, så man får et V i yderhjørnet?
Nej det skal dækkes den ene side langs stommen og den anden langs isoleringen, ellers bliver der ikke fuld isolering i hjørnet.N Nygge72 sagde:
Som jeg troede. Tak så meget gutter for al jeres hjælp. Jeg kommer sikkert til at have flere dumme spørgsmål undervejs.J Jansson69 sagde:
Et sidste spørgsmål for denne gang. Da jeg ønsker, at disse også skal fungere som lidt vejrbeskyttelse, så går jeg ud fra, at jeg sætter dem op og dækker over vinduer/døre, og først åbner dem (skærer hullerne ud) når det er tid til at montere et vindue f.eks?
Ja lyder klogt, for bygger man selv, så tager alt sin tid..N Nygge72 sagde:Som jeg troede. Tak så meget gutter for al jeres hjælp. Jeg vil sikkert komme med flere dumme spørgsmål undervejs.
Et sidste spørgsmål for denne gang. Da jeg tænker, at disse skal fungere som lidt vejrsikring også, antager jeg, at jeg sætter dem og dækker over vinduer/døre og ikke åbner disse (skærer hullerne) før det er tid til at montere et vindue f.eks.?
Klik her for at svare