1,575 læst ·
2 svar
2k læst
2 svar
Billigamarkprodukter.se, fragtomkostning trods afhentning, nogen flere?
Ok, billigamarkprodukter.se hedder måske hvad de hedder p.g.a. at de forsøger at holde omkostningerne nede, men det føles lidt halv useriøst, at man først kan se, at varen er på lager, og så kan man vælge det gratis alternativ afhentning fra lageret i Upplands-Väsby (og da jeg kører forbi Upplands-Väsby hvor de har lageret tit og ofte, valgte jeg det alternativet).
Dagen efter kommer en besked, at nej, det er i Lidköping lageret varerne findes, så jeg skal betale fragt på 750 kr for at få det jeg har bestilt.
Jeg forsøger så at påpege, at jeg valgte afhentning fra lager i Upplands-Väsby, men får så svaret, at det er frit frem for mig at hente det i Lidköping, men skal jeg have varerne til Stockholm, skal jeg betale fragt.
Det føles jo lidt som "bait n' switch" at først tilbyde et gratis alternativ og så midt i det hele påføre en horribel fragtomkostning...

Nogen anden, der har oplevet det samme?
Dagen efter kommer en besked, at nej, det er i Lidköping lageret varerne findes, så jeg skal betale fragt på 750 kr for at få det jeg har bestilt.
Jeg forsøger så at påpege, at jeg valgte afhentning fra lager i Upplands-Väsby, men får så svaret, at det er frit frem for mig at hente det i Lidköping, men skal jeg have varerne til Stockholm, skal jeg betale fragt.
Det føles jo lidt som "bait n' switch" at først tilbyde et gratis alternativ og så midt i det hele påføre en horribel fragtomkostning...
Nogen anden, der har oplevet det samme?
Ha ha, hvad f-n, det står jo i købsbetingelserne på deres hjemmeside:anders07 sagde:
Alle bestillinger over 6700 kr leveres fragtfrit. For bestillinger under 6700 kr debiteres en enhedfragt på 350 kr.
350 kr for at få varerne leveret, 750 kr hvis du henter selv med andre ord
Senest redigeret:
Klik her for at svare