Siden vi købte vores hus sidste år, har jeg fået så meget god hjælp af at læse her, men i dag kommer jeg med et rigtigt begynder-spørgsmål.
Huset har trævægge, men under renoveringen har vi sat renoveringsgips (6mm) op på flere af dem. Vores antagelse var, at det også efter det ville være muligt at sætte ting op på væggene uden plug, men efter at have spurgt i flere byggemarkeder har jeg fået helt forskellige beskeder. Mit spørgsmål er altså: Har vi brug for gipsplugs eller ej?
Da jeg søgte i forummet, så jeg et lignende spørgsmål, men den person havde et andet underlag, så jeg turde ikke satse på, at det samme gælder for os.
Huset har trævægge, men under renoveringen har vi sat renoveringsgips (6mm) op på flere af dem. Vores antagelse var, at det også efter det ville være muligt at sætte ting op på væggene uden plug, men efter at have spurgt i flere byggemarkeder har jeg fået helt forskellige beskeder. Mit spørgsmål er altså: Har vi brug for gipsplugs eller ej?
Da jeg søgte i forummet, så jeg et lignende spørgsmål, men den person havde et andet underlag, så jeg turde ikke satse på, at det samme gælder for os.
Har du træ, plyfa, OSB eller lignende bagved gipsen er det bare at skrue med træskrue uden plug.
Klik her for at svare