Spånpladerne hjælper med at reducere risikoen for, at reglerne knækker. Så længe der ikke er sne, er den ikke så stor, men man bør alligevel være opmærksom.

J justusandersson sagde:
Spånpladerne hjælper med at reducere risikoen for brud på reglarne. Så længe der ikke er nogen sne, er den ikke så stor, men man bør alligevel være opmærksom.
Ok tanken er, at arbejdet skal færdiggøres inden længe, men lader alligevel pladerne sidde så længe.

Var der ikke en overetage? så kan snetrykket ikke have større betydning.

Der er ingen risiko for knækning med eller uden sne. det er strøet med reglar.

Villa vista Villa vista sagde:
Var der ikke en overetage? Så kan snebelastningen ikke have større betydning.

Der er ingen risiko for knækning med eller uden sne. der er strøet med regler
overetage findes.

spånpladen har ingen betydning, så længe der ikke er ravefest på overetagen.

glem ikke at stemple begge sider inden reglerne ryger

spånpladen har ingen betydning så længe der ikke er ravefest på overetagen.

glem ikke at stive begge sider af, før reglerne ryger
hm på køkkensiden sænkedes loftet for at sætte ind spots i 2008 så der har jeg ikke "fast grund" for at stive af tror jeg. Men jeg regner med at tømrerne løser det.

køkssiden føles som vigtigst ang stämp da bjælkelagskassetens kortside i køkkenet hviler ene på den væggen

køkkensiden føles som vigtigst ang stempel da bjælkelagskassettens kortside i køkkenet hviler ene på den væg
Tror du det? vedhæfter tegninger over entréplanet

• Ritning af entréplan med håndskrevne noter om belastning fra tag og vægge, samt mål i kp/m og mm. En pen ses ved siden af papiret.
  • Plantegning af entréplan, der viser rum som vardagsrum, sovrum, køkken-alrum og badeværelse. Rummenes kvadratmeter er angivet. En pen peger på tegningen.
Det er altså væggen, pennen peger på

helt forkert af mig, som jeg nu opfatter det, så hviler kassetterne ikke ovenover køkkenet på væggen, men det er kun dagligstuekassetterne, der hviler på den væg.

Men jeg ville nok afstive begge sider alligevel, man ved jo aldrig, hvordan det er bygget i virkeligheden.

køkkenskassette burde hvile på 2 ydervægge, væggen mod badeværelse og hall. Men jeg skal have dine ord i tankerne.

det er korrekt

A alacs sagde:
hm på køkkensiden blev loftet sænket for at sætte ind spots i 2008 så der har jeg ikke "fast grund" for at stemple tror jeg. Men jeg regner med at tømreren løser det.
Køkkenloftet burde jo være nedreguleret. Hvis du ved, hvilken retning reglarne ligger, kan du sprede stemplingskræfterne på tværs af disse ved hjælp af en solid regel. Jeg har i stemplingsøjemed brugt 170x45 og 220x45 som jeg alligevel skulle bruge senere for at stabilisere bjælkelaget. Med tanke på bjælkelagskonstruktionen ville jeg anbefale tilsvarende kraftspredning på dagligstuens side også.

J justusandersson sagde:
Ja precis! Försök med 90x315 och 90x90.
Hej, nu er det tid til at åbne op, men ikke 305 cm men 180 cm. Gælder dimensionen 90*315 stadig for bjælken, eller kan man gå ned i dimension.

Hilsen
Ylva

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.