Hej har et gammelt ruckel som jeg skal i gang med at renovere ;D
Der er ingen isolering i væggene. Kun i gulvbjælkerne. Det er bygget i stående spontet
plank 3-5 tommer. og også liggende type tømmer har jeg set nogle steder. Jeg har haft en fyr, der sagde, at der ikke er nogle direkte bærende vægge i det. Men jeg har jo en overetage også. Og det må da være noget, der bærer overetagen??