Hej har et gammelt ruckel som jeg skal i gang med at renovere ;D
Der er ingen isolering i væggene. Kun i gulvbjælkerne. Det er bygget i stående spontet
plank 3-5 tommer. og også liggende type tømmer har jeg set nogle steder. Jeg har haft en fyr, der sagde, at der ikke er nogle direkte bærende vægge i det. Men jeg har jo en overetage også. Og det må da være noget, der bærer overetagen??
 
  • Et gammelt hus under renovering med trævægge og et vindue, synlige bjælker og delvis revet væg på indersiden.
:D
Dette begynder at lyde som en sjov annonce, jeg læste engang, hvor de udlejede et tidligere fårehus i to etager med luftig planløsning uden vægge.....

Han mente nok, at ingen af indervæggene er bærende. Ydervæggene, som ikke er gavle, er sikkert bærende. Hvis du vil have bedre besked, anbefaler jeg, at du hyrer en time eller to af en bygningkonstruktør og beder ham kigge på huset.

/pinebar
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.