Hej,

dette spørgsmål har været oppe før har jeg set ved søgninger, men det er svært at få et entydigt svar, men det kan måske skyldes, at hvert tilfælde er forskelligt.

jeg har et suterræn hus bygget -79, hvor jeg vil fjerne en væg på overetagen. ovenover er loftet og tagstolene har w-form, dvs 4 skråstillede understøtninger, bredden på huset er ca. 8 m.

væggen jeg vil fjerne er 45x70 med en byggeskive på hver side. en sådan væg kan vel rimeligvis ikke være bærende? eller bør jeg tjekke med en bygningsingeniør? er der brug for byggetilladelse for at fjerne en indervæg?

havde tænkt mig at vedlægge et billede, men hvordan pokker gør man? fandt ingen hjælpefunktion...

F
 
Væggen er ikke bærende...ikke med de dimensioner... og byggetilladelse nej....
 
Jeg kan så benytte lejligheden til at forsøge at forklare, hvordan du lægger et billede op.

Først skal du lægge billedet på en webserver.

Derefter skriver du et indlæg og indsætter billedet ved hjælp af knappen i knapperækken.

Når man klikker på ovenstående knap, får du to "tags" - en start-tag og en slut-tag.

Mellem disse tags indsætter du adressen til dit billede, som du har lagt på en webserver. Så ser koden sådan ud (ignorer det fedskrevne ord Code...):
Kode:
[img]http://www.webhotellet.se/minBildPåEventuellHjärtvägg.jpg[/img]
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.