Diagram over byggekonstruktion med røde pile, der viser bjælke placeret på regel ved ydervæg. Detaljer om materialer og mål er angivet.
D d0nnie sagde:
Støtte kan jeg enkelt få igennem ved at skære op en lille del af dampspærren for at derefter stoppe ind i reglen ind i isoleringen.
Det tror jeg ikke skal være nødvendigt. Jeg hvilte bjælken på reglen ved den røde pil. Den igen hviler med en centimeter på regel ydervæg.

D d0nnie sagde:
Støtte kan jeg enkelt få ved at skære op en lille del af dampspærren for derefter at stoppe ind i reglen ind i isoleringen.
Lidt nysgerrig... hvordan går det med badeværelset?

L Långbro Fridhem sagde:
Lidt nysgerrig... hvordan er det gået med badeværelset?
Jojo, det er klart :) Hvad synes du?

Moderne badeværelse med fritstående badekar, vask på bambusbord og mørke fliser. Billede taget fra døråbningen med oplyst væg og grønne håndklæder. Et nyrenoveret badeværelse med skrånende loft, fritstående badekar, spejl, vask og toilet. Lyse fliser og planter til dekoration. Et moderne badeværelse med fritstående badekar, stor spejl, plan håndvask og grønne planter. Væggene er flisebeklædte og rummet er lyst og rummeligt.

• Synes
TRJBerg og 1 anden
  • Laddar…
Flot! Det må være dejligt, når det er færdigt.
Hvordan gjorde du med forstærkningen af bjælkelaget til sidst?

L Långbro Fridhem sagde:
Flot! Det må være rart, når det er færdigt.
Hvordan gjorde du med forstærkningen af bjælkelaget til sidst?
Det blev løst sådan, som vi skrev i tråden. Skruelimede 45x70 på eksisterende bjælker, både oppe og nede, så det blev som I bjælker i sit snit. Blev godt, og gulvet svajer ikke det mindste.

• Synes
Långbro Fridhem
  • Laddar…
Meget fint badeværelse. Hvad er det for et vådrumstæppe?

• Synes
d0nnie
  • Laddar…
E erk_s sagde:
Meget flot badeværelse. Hvad er det for en vådrumsmåtte?
Det er ingen plastmåtte men mikrocement på gulvet.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.