Lidt flere billeder efter jeg test sleb
Gulvet efter slibningstest, nærbillede af slidt betonoverflade med ujævn struktur.

Betonoverflade efter testslebet, med murstensvæg og træplader i baggrunden.

• Synes
jeppeknaster
  • Laddar…
Køb sort vådslibepapir på biltema. Fjerner materialet meget bedre.

Blev virkelig godt det her, sleb ikke så meget for at få et mere råt design på køkkenøen.
En grovslibet betonplade placeret på træbukke, del af et køkkenøprojekt, foran en brun trædør og murstensvæg.

Brugte steinFix 100+ i går, og resultatet er rigtig godt
Grå køkkenø med en rå betonoverflade efter anvendelse af steinFix 100+.

• Synes
DavidCollin og 3 andre
  • Laddar…
M
C callering sagde:
Hej,
mit tip er, at du skal prøve forskellige teknikker. Tag 5-6 isbokse og fyld dem med forskellige blandinger. Du kan lægge i epoxy eller epoxiblandet cementløsning (Cement + vand + 1/3 epoxy). Når man arbejder med epoxy, skal man sørge for, at man absolut ikke får det på hænderne – det kryber ind og laver ballade.
Du kan lægge pigmenteret grov- eller finbeton.
En sjov teknik er grovbeton, som du børster af overfladen på efter 10-20 timer. Så pensler du på cement og vand eller epoxycement. Så polerer du med bomuld – dine gamle jeans.
Har du en betonskive, du har støbt, kan du påføre epoxy og derefter spraye med vand. Du får en spændende overflade.
Husk, at naturen i milliarder af år har eksperimenteret med sig selv. Så måske kan du også finde på nogle sjove nye varianter. Rejsen i det ukendte er fyldt med lys.
Man kan blande i glaspulver eller skærver, marmorpulver fra farvehandlen.
Jeg reparerede en ødelagt brun marmortrappe med en blanding af havregryn og epoxy – ingen så forskellen.
Så gå i gang og lad sanserne svæve – beton er billigt.
Hilsner, Calle Ring
Hej, har du billeder af din støbte beton?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.