Halløj! Bygger et skur som står på træbjælkelag. Har lagt trossbottenboard i bunden og skal i morgen lægge isolering. Det jeg undrer mig over, er plasten jeg skal lægge ovenpå isoleringen før jeg skruer fast spånpladerne, som skal være det øverste lag.

jeg har en del armeret kondensplast tilbage, der skulle have været brugt til tagunderlag, så jeg vil selvfølgelig have det i brug. Kan det bruges i gulvet i stedet for byggfolie?
 
I et trægulv anvendes ikke plast.
 
  • Synes
Anonymiserad 405730 og 2 andre
  • Laddar…
A August Eriksson sagde:
[link]
Obs ! I uopvarmede eller tidvis opvarmede lokaler f.eks. sommerhuse erstattes dampspærren med et vindtæt lag ind mod rummet
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.