Halløj! Bygger et skur som står på træbjælkelag. Har lagt trossbottenboard i bunden og skal i morgen lægge isolering. Det jeg undrer mig over, er plasten jeg skal lægge ovenpå isoleringen før jeg skruer fast spånpladerne, som skal være det øverste lag.
jeg har en del armeret kondensplast tilbage, der skulle have været brugt til tagunderlag, så jeg vil selvfølgelig have det i brug. Kan det bruges i gulvet i stedet for byggfolie?
jeg har en del armeret kondensplast tilbage, der skulle have været brugt til tagunderlag, så jeg vil selvfølgelig have det i brug. Kan det bruges i gulvet i stedet for byggfolie?
Medlem
· Västmanland
· 194 indlæg
Klik her for at svare

