Hej!

Jeg har en altan i beton, som desværre er i dårlig stand. Fugt er trængt igennem altanen, hvilket har medført, at betonen på altanens underside er begyndt at løsne sig nogle steder. Hvor betonen har løsnet sig, ses rustne armeringsjern.

Spørgsmålet er, hvordan man går frem for at renovere altanen?

Sto har et handlingsprogram, ret enkelt faktisk.

vitabergspredikan sagde:
Sto har ett åtgärdsprogram, rätt enkelt faktiskt.
Lyder meget interessant! Men jeg forstår ikke. Hvad er Sto og hvor finder man åtgärdsprogrammet?

Svenne Banan sagde:
[quote author=vitabergspredikan link=1147781134/0#1 date=1147796245]Sto har et handlingsprogram, ret enkelt faktisk.
Lyder meget interessant! Men jeg forstår ikke. Hvad er Sto og hvor finder man handlingsprogrammet?  [/quote]

www.sto.se Prøv at ringe til dem? Ved ikke om nogen "forhandler" som sælger deres produkter til kunde, uden arbejde så at sige.

Der hvor jeg boede før havde vi præcis det samme fænomen som du beskriver, og der fjernede man det løse og byggede en form og støbte nyt.. Murværket er nok ret dyrt men skal være meget godt... Resultatet blev strålende og efter 3 år sidder det stadig ;)

gds4me sagde:
[quote author=Svenne Banan link=1147781134/0#2 date=1147850886][quote author=vitabergspredikan link=1147781134/0#1 date=1147796245]Sto har et handlingsprogram, ret enkelt faktisk.
Lyder meget interessant! Men jeg forstår ikke. Hvad er Sto og hvor finder man handlingsprogrammet?  [/quote]

www.sto.se Prøv at ringe dem? Kender ikke til nogen "forhandler" der sælger deres produkter til kunde, uden arbejde så at sige.

Der hvor jeg boede før havde vi præcis samme fænomen som du beskriver og da fjernede man det som var løst og så byggede de en form og støbte nyt..
Mørtlen er nok ret dyr men skal være meget god... Resultatet blev strålende og efter 3 år sidder det stadig  ;)[/quote]

Åh, det der Sto er alt for indviklet for mig. Virker rettet mod professionelmarkedet. Jeg er bare en glad amatør som vil renovere min altan med enkle, men pålidelige metoder. Er der ikke nogen som kan give en beskrivelse af fremgangsmåden og hvilke produkter man skal bruge?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.