Hej!
Vi har en lille hytte, der har sat sig lidt (hytten er 10x5 m), og stolperne står lidt tilfældigt. De er dog i alle 4 hjørner og også under nogle steder.
Gulvet svajer lidt, og jeg overvejer at sætte 5 stk. 95x95 reglar under med ca. 2 meters mellemrum (synes det burde være nok) og så have en justerbar stolpe (se billede). Jeg formoder, at det ikke er sidste gang, hytten bevæger sig, og så bliver det nemt at justere nogle mm.
Er der nogen, der har gjort noget lignende, eller har bedre forslag til at styrke gulv og fundament udefra?
Et par stolper, der allerede sidder, har en tendens til at "gå i bund", og en aflastning ville nok gøre tricket.
Men som sagt, alle tips og råd (helst billeder) ville blive værdsat enormt!
Tak på forhånd!