Hej
Har revet en del af en væg lavet af leca-blokke. Så nu har jeg en brudt overflade, hvor væggen slutter. Har nogen noget godt tip til, hvordan en afslutning kan laves i dette tilfælde? Det er fra gulv til loft 3m. væggen er 90mm tyk.
Måske sætte en lægte yderst? i så fald hvilken slags? hvordan/ska fæstne den i leca-blokkene?
Taknemmelig for tips!
Martin
Har revet en del af en væg lavet af leca-blokke. Så nu har jeg en brudt overflade, hvor væggen slutter. Har nogen noget godt tip til, hvordan en afslutning kan laves i dette tilfælde? Det er fra gulv til loft 3m. væggen er 90mm tyk.
Måske sætte en lægte yderst? i så fald hvilken slags? hvordan/ska fæstne den i leca-blokkene?
Taknemmelig for tips!
Martin
Hvad er det for en overfladebeklædning på den væg, som du har åbnet? Ville nok selv pudse afslutningen og sætte stålhjørner ind, så det kan holde til lidt skader.
Da ville jeg i hvert fald gøre sådan, at jeg enten saver den ujævne kant lige og pudser, eller murer den lige først og derefter pudser. Den ujævne kant skal jo næsten uanset hvad gøres pænere, for hvis man sætter karme, ser det nok lidt mærkeligt ud med 15 cm brede lister langs væggen for at skjule den ujævne del.
Ja, jeg vil pudse væggen og mure leca ind, hvor det er nødvendigt.
Det, jeg undrer mig over, er, hvad man burde, og om man burde sætte noget på "enden"
som en regel eller stålkant. Så man får en lige og pæn afslutning.
Hvad skal jeg anvende?
Det, jeg undrer mig over, er, hvad man burde, og om man burde sætte noget på "enden"
som en regel eller stålkant. Så man får en lige og pæn afslutning.
Hvad skal jeg anvende?
Klik her for at svare