useless useless sagde:
Er ikke pointen med alle skjulte fejl-forsikringer, at de skal beskytte sælgeren mod uforudsete udgifter?
Jo, men de burde også beskytte sælgeren, især eftersom mæglere plejer at fremhæve dem som en beskyttelse for køberen i forbindelse med hussalg, men i praksis ser det ud til, at de sjældent eller aldrig fungerer sådan. Måske ville det være godt med en køberforsikring, der kunne købes i forbindelse med købergennemgang, som skulle dække omkostninger for at gå mod sælgeren og Anticimex juridisk og måske give en udvidet beskyttelse for mangler i købergennemgangen.

Claes Sörmland
F FGLIN sagde:
Jo, men de burde også beskytte sælgeren, i særdeleshed som mæglerne plejer at fremhæve dem som en beskyttelse for køberen i forbindelse med hussalg, men i praksis virker de sjældent eller aldrig sådan. Det ville måske være godt med en køberforsikring, som kunne købes i forbindelse med køberbesigtigelse, som skulle dække omkostninger for at gå på sælgeren og Anticimex juridisk og måske give en udvidet beskyttelse for mangler i køberbesigtigelsen.
Samtidig må man jo ikke glemme, hvad forsikringsselskaber egentlig sælger, en følelse af tryghed mod at man betaler en faktura. At kunden senere faktisk vil have penge fra forsikringen er jo krast set kun noget uheldigt ondt fra forsikringsselskabets perspektiv, en omkostning. En forsikring som opfordrer kunderne til omkostningstunge og uproduktive juridiske konflikter, er der således ingen forretning i.

• Elsker
  • Synes
ElFredde og 1 anden
  • Laddar…
For trådskaberen er det en skjult fejl indbygget i stommen, og det er bare at reklamere som en skjult fejl.
Anticimex har jeg nul tillid til fra mine egne erfaringer, men jeg har fået erstatning af dem for skjulte fejl. Vær forberedt på, at de ikke vil deltage i at løse sagen, de vil bare få dig til at opgive din reklamation.

@r3jonwah85
R r3jonwah85 sagde:
and elevating the sagging part will completely ruin the ceiling
Det er ikke nødvendigt at ødelægge loftet under gulvet for at understøtte bjælkerne. Jeg har også bemærket, at der er metalvinkler med etiketter på. Dette og andre materialer synlige på dine billeder kan tyde på, at ombygningen var senere end år 80. Nogle gange har etiketter, materialer serienumre, fremstillingsår ...

S sturnus sagde:
@r3jonwah85

Det er ikke nødvendigt at ødelægge loftet under gulvet for at understøtte bjælkerne. Jeg bemærkede også, at der er metalvinkler med etiketter på. Dette og andre materialer synlige på dine fotos kan tyde på, at ombygningen var senere end år 80. Nogle gange har etiketter, materialer serienumre, produktionsår ...
Jeg tror i det mindste, der skal laves et hul for at komme til bjælkerne, der er et semisvævende nyt indre loft nedenunder, som er fra 2007 eller 2008, da de renoverede køkkenet, da tilsatte entreprenørerne et nyt indre loft på etagen nedenunder, og desværre er hele den struktur fastgjort til den gamle med de nuværende skæve niveauer, hvilket er grunden til, at revnen mellem væg og loft viste sig, da der blev tilføjet belastning til den anden side af bjælken (fungerer som en løftestang).

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.