D
Baldakinen har været til lakering…..intet må gå galt
 
....det er jo lidt synd, at der sidder MDF der.....plyfa havde været nemmere at arbejde med...
 
D
Hvordan mener du?
 

Bedste svar

D Derbyboy sagde:
Kommer nok køre 4x16mm og så går jeg op til 2,8 måske?
Målte en 4 mm Essveskrue nu, den har 2.5 mm i kerndiameter så test med det.
 
  • Synes
Derbyboy
  • Laddar…
D
Du er en klippe @Kane
 
  • Synes
Kane
  • Laddar…
D Derbyboy sagde:
Hvordan mener du?
Jeg mener, at det er lettere at skrue i.
 
D
Altså det er jo ikke særlig svært at skrue i mdf og desuden har jeg forstået at mdf er godt hvis det skal sprøjtelakeres. Meget mindre forarbejde end plyfa.
 
D
Vi får se, jeg vender tilbage, når den er oppe.
 
D Derbyboy sagde:
Altså det er jo ikke særlig svært at skrue i mdf, og desuden har jeg forstået, at mdf er godt, hvis det skal sprøjtelakeres. Meget mindre forarbejde end krydsfiner.
Ja, skal det males, er mdf bedre.

Jeg tænkte egentlig på pladen i loftet, ikke indbygningen til røret, men jeg indser, at det du skruer i nu ikke er i loftet, så min kommentar er ikke relevant.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.