J jkarlberg #1 Medlem · östergötland · 927 inlägg 8 jan 2014 17:56 jkarlberg Medlem östergötland 927 inlägg 8 jan 2014 17:56 #1 Hej. Är intresserad av att läsa på lite om hur man bygger en takkupa och växlar av två takstolar. Vet ni några bra länkar, bloggar som visar osv? Är ett kärt ämne här på bh, men dåligt med svar i de flesta trådar tycker jag
Hej. Är intresserad av att läsa på lite om hur man bygger en takkupa och växlar av två takstolar. Vet ni några bra länkar, bloggar som visar osv? Är ett kärt ämne här på bh, men dåligt med svar i de flesta trådar tycker jag
H huggan #2 Medlem · Karlskrona · 7 086 inlägg 8 jan 2014 18:13 huggan Medlem Karlskrona 7 086 inlägg 8 jan 2014 18:13 #2 Här har du lite bilder. Den översta hade jag som inspiration när jag byggde mitt garage som är på dom andra bilderna. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Här har du lite bilder. Den översta hade jag som inspiration när jag byggde mitt garage som är på dom andra bilderna. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder