1 728 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Låg temp i Solo Innova
Har precis fått en Baxi SI 30 installerad. Panntemperaturen skall enligt instruktionen ligga över 85 grader men min ligger på 75-78 grader. Har nu kollat laddomaten (LK810, termovar), insatsen är märkt 65 grader. Enligt Baxi är detta korrekt insats och mina temperaturer fullt normala och för att få högre temp i tankarna ska jag elda en andra vända. Tycker detta känns konstigt, varför inte ett högre värde på termostatpatronen?
Klicka här för att svara