jahupps,,,,,, ja fick igång min telefon kamera iallafall. täkte bara skicka in lite bilder på min vattenpump samt hydrofor. o även den bar mätaren. man ser röret sticka upp ur golvet till pumpen. från de röret e ju en blå spak. det e den ja tydligen skulle dra upp o sen fylla i vatten har ja förstått? tjaaa ja undrar ja me vicket land ja bor i? eller ehh vicket hus jag bor i!! jaja,,, nissan e rätt bra här,, man ser vattenmängden o så,,, om man nu vill se vatten. :rolleyes: i morrn skall ja försöka o ta kort på röret samt brunnen mm mm mm,,,, så kanske alla får sig ett hum om va jag gör. :D jag försökte få igång min HELT nya kamera. digitalkamera,, men som allt annat nytt ja har, så e den givet paj! :mad: min förra helt nya kamera funka inte heller,o då fick ja denna på garanti,, o telefonerna pajar oxå,, trots att de e nya. börjar ju tro de spökar här......... :confused: nåväl,, o telefonkameran funkar, så kommer mer bilder imorrn på allt!