Hej!

Har suttit och funderat lite på att köpa lite nya festoolgrejor...en a massa slippapper, vinkelchuck till skruvdragaren, skenor, slipmaskin, bits osv. Vidare så verkar det inte som att Festools tillbehör någonsin blir lågprismärkta i kampanjer, tydligen har Festool stor makt över sina återförsäljare. Maskinerna ser jag också ytterst sällan till kampanjpris.

Hos min lokale ÅF har jag fått 20-25% (jämfört med priset på festool.se) på festool-grejor när jag har köpt för några 1000-lappar i taget. Därför kom jag att tänka på "mattiasw"s lovvärda initiativ med gruppköp av digital vinkelmätare (som jag för övrigt är mycket nöjd med), och funderar på om vi inte skulle kunna göra något liknande med festool-prylar. Alla som är intresserade lägger in en beställning på precis så lite eller mycket man vill ha, och vi kan förhandla till oss en saftig rabatt.

Så med detta inlägg vill jag bara kolla intresset för ett sådant gruppköp?

//daniel

Jag är intresserad... Hur göra med kvitto o dyl om man vill dra på företaget?

Bra initiativ! Har ju länge spanat in sänksågen, men jag får nog passa den här gången. Skall hem och fortsätta påverka frugan så får vi se.

P
är oxå intresserad! festool prylar kan man alldrig få förlite utav :D

absolut intresserad. skulle vara intressant och se vad man kan få för rabatt...

också intresserad, en sänksåg har länge hägrat...

//Martin

Jag är intresserad

Klart intresserad om det blir bra rabatt.. Behöver en fräs OF1010 med tillsatsen för tt fräsa hålrader..

Är med! Kör bara

jag är också intresserad, vore fint med en ny dragare och ev sänksåg.
Skönt att man inte behöver övertala någon än en SJÄLV, och jag är inte svårövertalad... hehehehe

Om det är så mycket bättre med en sänksåg än min nya Bosch GKS 55, så vill jag ha en om det blir ett bra pris.

Kan nog tänka mig att joina in, kanske en fräs och en sänksåg inför garderobsbygget?

En till som är sugen på en sänksåg.

Är oxå intresserad av en sänksåg med linjal och ev en handöverfräs.

Jocke

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.