Robinwood välkommen till B-H. Det ser riktigt prydligt ut och ger en bra överblick, även om jag som gammal gubbe aldrig skulle orka att lyfta mina boxxar så högt
Tack! Har läst här mycket men kände nu att det var dags att ge sig in i diskussionerna!
Tanken är att skåpet senare skall användas till 'sällan-använda-saker', vart bara tvungen att få bort lådorna från golvet!
I brist på snickarbod får man bygga i vardagsrummet. Ikväll har jag för första gången testat böjlimning. Inte världens bästa form, men det gick över förväntan!
Kliat mig i huvudet. Någon har lämnat en inslagen present på vårt bygge någon gång mellan kl 21 igår och 7 idag, en leksak från butiken i närheten. Byggfirman vill inte kännas vid det, inte heller den närmaste kretsen av släkt och vänner. Tror knappast på grannarna heller. Vem ninjar sig in på ett bygge och lämnar anonymt en ganska träffsäker present på en tisdagsnatt? Helt bortfintad och kommer ligga sömnlös nu...
Alla tiger som muren. Frågade en vän på annan ort om det kunde vara han som skickat sin vän, fick svar "haha nej han är gamer, han gillar inte utomhus!"
Det var en leksaksmotorsåg med batterier och allt, gissningsvis till sonen. Träffsäkert pga hans mor och morfar jobbar med skog och vi håller på att flytta ut till "skogen". Det ska börjas i tid...