5 020 läst ·
7 svar
5k läst
7 svar
Köpa filter till Flexit SL4R EC
Hej
Är det någon här som har tips på en bra leverantör av filter till Flexit SL4R EC?
Har letat, men jag hittar bara två leverantörer, och priset är exakt samma, så konkurensen verkar ju inte frodas...
Tänkte jag skulle försöka hitta någon som var lite billigare än 694:- för en filtersats
/Jonas
Är det någon här som har tips på en bra leverantör av filter till Flexit SL4R EC?
Har letat, men jag hittar bara två leverantörer, och priset är exakt samma, så konkurensen verkar ju inte frodas...
Tänkte jag skulle försöka hitta någon som var lite billigare än 694:- för en filtersats
/Jonas
Jag kollade med RESEMA AB förra året och dom hade lite bättre pris då, 309 kr per filter, vet ej fraktkostnad. Slutade med att jag köpte av en lokal firma då men jag kommer gärna billigare undan i år. Det börjar bli dags för filterbyte så jag är också intresserad av att hitta den billigaste leverantören.
Biltema... de har ett luftfilter för 100kr som heter 510627 till volvo med passande mått!
man får andvändning av kartongen också som med en limpistols hjälp blir till en ram.
vid mätning av luftflödena var de oförändrade mot nya orginalfilter så vi får se vad som händer, de har suttit i 4-5veckor...
man får andvändning av kartongen också som med en limpistols hjälp blir till en ram.
vid mätning av luftflödena var de oförändrade mot nya orginalfilter så vi får se vad som händer, de har suttit i 4-5veckor...
Produkter som diskuteras: "limpistols"
Limpistoler
Limpistoler använder smältlim i stavar som värms upp inuti pistolen och appliceras sedan smidigt genom ett tryck på avtryckaren. Idealiska för hantverk, reparationer, dekorationer och till och med lätta byggapplikationer, de är oumbärliga
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden