Ha! Jag har hafft fullt upp och såg inte ditt svar, jag ska genast, ja, i morgon kanske sladda förbi och tjuvtitta...imported_Anders_S skrev:
Jag minns att det var någon som grävde ner en pool där i höstas vet jag, det första av husen längs kanalen, jag försökte norpa åt mig grävmassorna till Mansionet men det var många som frågat =(
- Inte ditt hus/din pool/dina fd massor?
Hoppas Jul o Nyår varit rogivande för dig & familjen, själv har jag tagit igen mycket sömn och vilat ut... Nyår minns jag ej, inte pga skumpan utan magsjukan som däckade mig totalt... Men ett par kvadrat parkett och en glasvägg har man ändå lyckats bolla på plats!
Har ni byggt helt färdigt eller? Sitter du och planerar ändringar?
Jahaja, bara en dag kvar av ledigheten för mig nu... vart tog alla dagar vägen? men det är skönt att allt börjar rulla igen... Eller?
Nåväl, ha en fin fortsättning på 2009 du... och må väl!
Högaktningsfullt/ Erik Zandén
Riktigt läckert hus måste jag säga
. Jag skulle gärna vilja veta vad möbelgruppen under parasollet heter och vart jag kan få tag i den.
Hej, jag har inte tittat på denna sida/tråd på ett tag tydligen =)
2009... det är ju 2012 nu!
Men den runda möbelgruppen hittade vi på "Rosersbergs Fritid", som vi besökte av en slump.
Vi fastnade direkt för den och pungade ut c:a 10-tusen för den... Men ännu har vi inte ångrat oss och den håller fin fin kvalitet!
2009... det är ju 2012 nu!
Men den runda möbelgruppen hittade vi på "Rosersbergs Fritid", som vi besökte av en slump.
Vi fastnade direkt för den och pungade ut c:a 10-tusen för den... Men ännu har vi inte ångrat oss och den håller fin fin kvalitet!
Klicka här för att svara